SLÖ

Slö dag, Slödag,

Kolla! Ser ni att jag har åäö!! Tjoho; Nu har jag fattat var man ska trycka om man vill ha "svenskt" tangentbord, Fast nu lär jag ju glömma det när jag skriver, har börjat vänja mig att skriva hela tiden med a och o. Jaja, det var väl dagens nyheter i stort,

Vi har slöat ett tag hos mina föraldrar där vi fått in en massa arabsika kanaler på tvn, det var trevligt att titta på, en stund i alla fall. Naima har fått en vattenspruta idag som hon nog skulle velat sova med i sängen - vatten över hela lägenheten, inte så smart ide kanske, men hon har väldigt roligt (barnleksaker är överskattade! För barn är allt leksaker),

Nu gissar jag att majoriteten av svenska befolkningen tittar på Lets dance eller nåt annat huvudvärksframkallande program :) För jag är ju så väldans intellektuell så jag ska väl titta på någon tjeckisk spännande långfilm som varar i fem timmar. Not. Ska be min kvällsbön, göra kolan som aldrig blev gjord i förrgår och zappa.
Peace and love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0