Supernice

Solen skiner, himlen är blå... å så skönt att leeva då... lalala,
brukade vi sjunga på skolan.
Det stämmer.
Så härligt.
Alhamdulillah.

Vi har varit på låång promenad på isen, Naima somnade på bobben sittande =).
Vi har grillat fisk som Hamed har fiskat, gungat och varit ute hela dagen lång. Lyx. Lyx. Lyx.
Annars så funderar jag en del på vårt trädgårdsland, till och´med Hamed pratar om det och ser fram emot att sätta egen potatis. (Det är ju värsta grejen för en storstadskille och han verkligen diggar potatis, själv så tycker jag ju att det finns godare grejer - jag är uppväxt på potatis... )
Snart är bollibompa slut, då blir det godnattsaga och tvätt och lite städ och om jag får lyxtid för mig själv lite recepttittande... tjoho!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh så stor Yusef har blivit. nu är det dags att åka hem en sväng. saknar dig!

2008-03-28 @ 22:25:28
Postat av: Maria

KOM KOM KOM KOM! Nu! Saknar dig med. Massor.

2008-03-29 @ 17:58:44
URL: http://maryam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0