Jahapp

Nu har jag suttit och stirrat på sidan NYTT INLÄGG hur länge som helst. Det finns så många saker som jag skulle vilja skriva om: uppfostran, dela med mig av en massa recept (helst ett bra på tunnbröd som vi ofta gör hemma i stekpannan, fast det har jag inte här), jag skulle vilja skriva en massa saker om min fina religion, jag skulle vilja vara rolig,... och en massa annat. Men jag blir lite blockerad.
Någon som kan ge mig tips om vad jag ska skriva? Vad vill ni läsa?

Annars i vårt liv så är det bara fint. Vi har storhandlat, promenerat, hälsat på lite gamlingar på mormors jobb, tränat lite rumpgympa (Hameds ide, och jag blir lite misstänksam varför han vill att jag ska göra det... hm), Hamed och Naima har åkt iväg och ska spela lite basket, jag och lilla Y ska kanske baka nåt... spännande värre. Tror det blir pitabröd, är lite sugen på det just nu.

Nej, kanske ska dammsuga lite. Vi kanske ses senare.

Kommentarer
Postat av: Hera

Jag tycker du har bra förslag på vad du kan skriva om...jag har dessutom gillat att läsa allt du skrivit hitills...fast receptet på tunnbrödet får du gärna dela med dig :-)

/Hera

2008-05-21 @ 10:06:31
URL: http://hera.blogg.se
Postat av: amana

Asalamo aleikom
Ja, det där tunnbrödet!
Jag har sett andra göra ett bröd. De blandar mjöl och annat (degen) sedan plattar till det/kavlar och sedan steker i torr stekpanna. Efter ett tag liksom blåser brödet upp och blir ihåligt. Och hela tiden trycker de på brödet med papper. Är det samma bröd? Jag skulle jättegärna vilja ha recept på det! Det finns ju att köpa liknande tunnbröd i "arabaffärer" men det är ju klart mycket godare att göra själv! Så har men färskt bröd som man kan doppa i köttgryta och så.
Och skriv om allt det där andra också. Det är alltid kul att läsa dina inlägg!

2008-05-21 @ 22:08:29
URL: http://blogg.passagen.se/amana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0