Matprogram

Jag gillar ju att laga mat, ibland, fast mest kanske att äta god mat och det är ju inte alltid som det blir som man tänkt sig. Så därför tycker jag det bästa är ju att kolla på recept. Jag kan göra det i timmar, bara fantisera, bläddra, känna smakerna av hela världen, fantisera, fundera ut vilka människor man skulle bjuda på maten och allt runt omkring. Matprogram på tvn är ju också super. Fast jag kan inte direkt säga att jag har någon favoritkock. Jag stör mig alltid på något, fast maten är ju alltid så fin och verkar så god. Nu ska jag se på Nigella Express hos mina päron sedan dra mig hemåt och försöka mig på att baka ett par bullar, vi får se.
Annars har vi varit på föräldraträff med de allra sötaste ungarna. Käkat pitabröd, hoummus och en massa grönt, promenerat och busat på. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0