Upptäcktsfärd

Nu när våren äntligen har kommit, även till lilla Stensele, så vad passar inte bättre än lite upptäcktsfärd?
De här två senaste dagarna har vi upptäckt lite nya saker:
- massor av leksaker som tinat fram under snön (de flesta stod det Israelsson på... undra om någon känner sig träffad? :)
- en häftig innebandyklubba
- ett par glasögon
- vit och blåsippor
- två nya gungor
- maskrosor
- många fina pinnar, stenar och snören som man kan låtsasfiska med
- grästuvor som man kan hoppa på och låtsas att det är små berg

... det är bara såå härligt med vår!

(Lena G, vad roligt att du har hittat hit! Det var ju ett tag sedan, kulkul. Jag är ju nyfiken på vad som händer i ditt liv?

Och jag bara undrar helt stilla om du min kära Maria M brukar vara här? Lämna isåfall en liten kommentar! Jag vill ju prata med dig! Det var så länge sedan...)

Nu går solen ned och det är dags för lite bön och meditation över allt vackert som finns.
Alhamdulillah.

Kommentarer
Postat av: Anna

oj det var ju inte bra =) om nått är helt och schysst kan du väl vara snäll och lägga undan det =) Alva har skrivit ett brev till Naima idag =) ska skicka det till veckan =) Så gulligt!

2008-05-11 @ 18:29:46
URL: http://annaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0