Viktigt

Några saker jag tycker är viktigt när jag lagar mat:

- frächa (såklart helst ekologiska eller närodlade) grönsaker
typ sådana här... image86
(Bor man nära en storstad kan man få dem hemlevererade, bra idé tycker jag! Kolla in deras sida)

- God olivolja
image87

- färska örter (lite grönt gör att maten ser så mycket godare ut, typ basilika, dill, persilja, rosmarin...)

- havssalt eller flingsalt och herbamare örtsalt (svårt att leva utan)

- KÄRLEK... såklart

sedan kan jag inte komma på något mer. Vad tycker ni är viktigt när ni lagar mat?


Kommentarer
Postat av: Linda å Leia

Hej Maria! Jag har ringt dig men fick inget svar. Tyvärr tyvärr tyvärr så blir det inget klädparty imorrn. Kläderna har inte nått Storuman och Lovisa än. Men du är välkommen samma tid nästa vecka! Torsdag 5/6 19:30. Hoppas du kan komma!
Linda

2008-05-28 @ 18:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0