Yo!

Här är jag igen.
En trött tvåbarnsmorsa.
Fast ganska lycklig.
Fortfarande.
Alhamdulillah.

Idag satte jag och Naima purjolök, rödbetor, spenat och morötter... det känns som att jag snart kanske får storhetsvansinne! Det kanske blir en sjukdom. Jag bara fortsätter och fortsätter och det tar aldrig slut. Grönsaker överallt.
Ja, vem vet.

Jag har pysslat lite idag med en tonårspresent till min brorsdotter. 13 år. Jisses. Då måste det betyda att jag inte är så liten längre. Fast det kanske jag har förstått redan. Jag menar, hon är ju född på 90-talet!! Jag menar, hallå, 90-talet... är de redan så stora?

Nej, annars inget vettigt att skriva. Jag ska amma bäbisen och kojsa honom. Storasyster sover sedan någon timme. Har ätit hemmagjord jordgubbsglass. Tagit lite skott från myntan. Promenerat i blåsten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0