Vad händer?

Massor av nya människor som tittar in i bloggen?
Inga kommentarer?

Jaja, här har vi ätit gott och alldeles för mycket, jag tryckte just i mig en skål glass... Hm, inte bra.
Annars så ska bäbisen, som snart inte är bäbis längre (snart 9 månader!), vaccineras imorgon.
Jahapp, det var ju superintressant.

Barnen sover och det är dags för tarawehbönen (extra lång bön under ramadan). Det är rätt skönt att kunna koncentrera sig lite mer än när man har två småttingar som springer omkring överallt. Yusef springer ju inte riktigt, men han är där han vill vara och det är inte alltid på de bästa ställena. Idag har han iallafall käkat sand för första gången, han såg ut att gilla det :) ... inte jag. Jag kan inte minnas att Naima prövade att äta sand någon gång. Konstigt tycker jag som åt sand varje dag. (Det såg ju bara såå gott ut. Jag kommer ihåg fortfarande hur det knastrade i munnen)
Typ.
Inte konstigt kanske att man är som man är.

Naima hade en massa spring i benen vid sextiden så vi var tvungen att springa några varv runt huset. Jag blev helt slut och försökte få henne att tycka det var spännande att räkna bilar (så vi fick sitta ner) men vi upptäckte att nog största delen av den svenska befolkningen håller sig hemma då. Inte så många bilar blev det.
Jag fick iallafall vila en stund.

Salat!

Kommentarer
Postat av: anonymis :D

själv e jag lite seg i skallen och väntar och längtar efter iftar när jag kommer hem så jag får gå och sova, kan hända därför kommentarerna e så få, hjärnan vill ha mat :D

Men fortsätt skriva för läsa vill jag så gärna :D

2008-09-03 @ 09:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0